LEW MOTO, Professional Diesel Center

Regeneracja, naprawa, diagnostyka pompy Stanadyne

Historia firmy Stanadyne

1876 – Christopher Spencer wynajduje automatyczną maszynę do śrub; w ten sposób rodzi się firma.
1934 – Rozpoczyna się budowanie reputacji poprzez wdrożenie projektu i maszynową produkcję, firmę, Hartford śruby łączy się z jej podmiotami w celu utworzenia standardowego wkrętu.
1947 – Vernon D. Roosa łączy standardowy wkręt, doskonaląc swój projekt i pracuje nad wdrożeniem nowej rotacyjnej pompy do silników Diesla.
1952 – Wprowadzona zostaje pompa wtryskowa Roosa Master, pierwsza na świecie Diesel Rotary Pump (rotacyjna pompa Diesla).
1958 – Zostaje zbudowana linia produkcyjna pomp rotacyjnych oleju napędowego z wprowadzeniem modelu Rotary DB pompa.
1963 – Wynalezienie i wprowadzenie ołówkowego wtryskiwacza (kształt przypominający ołówek), ten innowacyjny, kompaktowy design, który dostarcza paliwo do wnętrza cylindra.
1970 – Firma obiera nazwę Stanadyne, zachowując część jej nazwy starszych produktów i wprowadza innowacje „dynamiczne” zmiany, uzyskując nowy wizerunek firmy.
1973 – Stanadyne wprowadza Startmaster, rozrusznik powietrza dla dużych aplikacji samochodowych.
1988 – Stanadyne dołącza Bescia, Włochy zakład do produkcji wtryskiwaczy paliwa diesel.
1993 – Stanadyne rozwija nowy model DS Rotary Pump (rotacyjna pompa elektroniczna DS STANADYNE), pierwszy model elektronicznej pompy w swoim rodzaju.
2002 – Stanadyne wprowadza innowacyjną technologię dla nowego modelu pompy DE Rotary Pump (pompa rotacyjna DE STANADYNE). Stanadyne i Grupa zgadzają się na wspólne przedsięwzięcie i otworzenie wspólnego centrum w Chennai w Indiach.
2006 – Stanadyne rozwija pierwszy na świecie system o ciśnieniu 200 bar z wtryskiem bezpośrednim benzyny w pompach dla rynku motoryzacyjnego.
2007 – W Wschodnich Chinach zakład otwiera swoje podwoje dla inżynierii i produkcji pomp dla chińskich producentów OEM.
2011 – Stanadyne rozwija linię pomp Diesel Common Rail, które oferowały niższe zużycie paliwa w stosunku do innych ofert na rynku w tym czasie.
2013 – Stanadyne wchodzi do branży high-end wyścigowy z bezpośrednim wtryskiem benzyny – pompy najwyższej wydajności, pomagając zapewnić zwycięstwo w kluczowym wyścigu.
2014 – Pompy z bezpośrednim wtryskiem benzyny osiągające 200 bar w ilości 1 mln wyprodukowanych sztuk.

W szybko zmieniającym się świecie, gdzie rosną wymagania dotyczące niższych emisji spalin i większej efektywności, Stanadyne jest liderem w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań związanych z układami paliwowymi. W branżach motoryzacyjnych, budowlanych, rolniczych i przemysłowych firma nieustannie wyprzedza konkurencję, dostarczając technologie, które sprawiają, że silniki są bardziej ekologiczne i wydajniejsze. Od ponad 145 lat Stanadyne jest pionierem innowacji, a jej sukces opiera się na pasji i zaangażowaniu pracowników oraz nieustannym dążeniu do postępu technologicznego.

Naprawa pomp wtryskowych Stanadyne

Naprawa pomp wtryskowych Stanadyne w LEW MOTO to proces realizowany na najwyższym poziomie, dzięki wykwalifikowanej kadrze technicznej i wykorzystaniu zaawansowanych stanowisk diagnostycznych. Bogaty magazyn części zamiennych do wszystkich typów pomp Stanadyne pozwala na szybkie i sprawne przeprowadzanie napraw, co minimalizuje czas przestoju pojazdów. Precyzyjna diagnostyka oraz nowoczesne technologie gwarantują, że każda pompa zostaje poddana kompleksowej naprawie. Kompleksowa usługa naprawy pomp obejmuje takie czynności, jak:

  • Szczegółowa diagnostyka techniczna,
  • Wymiana uszkodzonych lub zużytych części,
  • Precyzyjne testy wydajnościowe.


W serwisie LEW MOTO dbamy o spełnienie najwyższych standardów jakości, dbając o pełną satysfakcję klientów. Po zakończeniu naprawy każda pompa jest testowana w różnych warunkach pracy, aby zapewnić niezawodność i trwałość. Dzięki temu możemy zagwarantować, że urządzenia działają optymalnie i są gotowe do intensywnej eksploatacji.

Regeneracja pomp wtryskowych Stanadyne

Regeneracja pomp wtryskowych Stanadyne w LEW MOTO to proces przeprowadzany z najwyższą precyzją i dbałością o każdy szczegół. Podczas regeneracji każda pompa przechodzi szczegółową diagnostykę, zostaje zdemontowana, a zużyte komponenty są wymieniane na nowe. Wykorzystujemy zaawansowane technologie oraz specjalistyczne narzędzia, aby zapewnić pełną sprawność pomp. Kluczowe etapy regeneracji to:

  • Szczegółowa diagnostyka,
  • Wymiana uszkodzonych części,
  • Czyszczenie i regeneracja elementów,
  • Kalibracja i testowanie wydajności.

Dzięki bogatemu magazynowi części zamiennych proces przebiega sprawnie, minimalizując przestoje. Wszystkie pompy są dokładnie testowane, aby zagwarantować ich długą żywotność i niezawodność w różnych warunkach pracy. Regeneracja w LEW MOTO to gwarancja jakości i trwałości, dzięki której maszyny z pompami Stanadyne mogą działać bezproblemowo przez długi czas.

Diagnostyka pomp wtryskowych Stanadyne

Diagnostyka pomp wtryskowych Stanadyne w LEW MOTO to kompleksowy proces, który umożliwia precyzyjne określenie stanu technicznego pompy oraz szybkie wykrycie wszelkich usterek. Używamy nowoczesnych narzędzi diagnostycznych do wykrywania nawet najmniejszych problemów. Kompleksowa diagnostyka pompy wtryskowej obejmuje kilka testów:

  • Pomiar ciśnienia paliwa,
  • Sprawdzenie szczelności układu,
  • Kontrola zużycia komponentów,
  • Testy wydajnościowe w różnych warunkach pracy,
  • Analiza przepływu paliwa.


Regularna diagnostyka nie tylko pozwala na szybkie zidentyfikowanie problemów, ale również znacząco przedłuża żywotność pompy. Dodatkowo, umożliwia zapobieganie większym awariom, co wpływa na obniżenie kosztów eksploatacji maszyn.

error: Treść znajdująca się na tej stronie jest chroniona !!