POMPOWTRYSKIWACZE

Firma została założona przez Joseph Cyril Bamford (JCB), który w wynajętym garażu w październiku 1945 r. zbudował swoją pierwszą wywrotkę. Maszyna została sprzedana na pobliskim targu w Uttoexeter. Natomiast pierwsza w Europie w pełni hydrauliczna wywrotka została wyprodukowana w roku 1948. W roku 1950 siedzibę firmy przeniesiono do obecnej jej lokalizacji, czyli do Rocester. Od roku 1951 wszystkie maszyny JCB są malowane na charakterystyczną żółtą barwę. Pierwsza koparko-ładowarka o symbolu 3C została wyprodukowana w 1953 roku. Również w tym samym roku zaprezentowano pierwsze oficjalne logo JCB zaprojektowane przez Leslie Smith, które wykonała firma Derby Media. Natomiast pierwsza obrotowa koparka o symbolu JCB 7 zeszła z linii produkcyjnej w roku 1965. Od roku 1978 firma JCB poszerzyła swoją ofertę handlową o ładowarki teleskopowe. 1979 rok zaowocował rozpoczęciem działalności w Indiach.

Pompowtryskiwacz jest elementem łączącym w sobie funkcje pompy wtryskowej i wtryskiwacza ze sterowaniem elektrozaworem. Każdy cylinder posiada jeden pompowtryskiwacz. Paliwo dostarczane jest do nich przewodami niskiego ciśnienia. Wysokie ciśnienie wytwarzane jest dopiero w specjalnych komorach pompowtryskiwaczy, w których jest uzyskane bardzo szybko. Wartość ciśnienia, wtrysk początkowy oraz właściwy, jak również ilość dostarczanego paliwa są sterowane elektronicznie poprzez elektrozawór. Zapewnia to dobre spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej i niewielkie zużycie paliwa w stosunku do relatywnie wysokiej moc.

Pierwsze silniki zasilane pompowtryskiwaczami Bosch pojawiły się w roku 2000 w Volkswagen (VW). Były to silniki 1.9 TDI o mocy 110 KM oraz 115 KM, które cieszyły się dobrą opinią wśród kierowców za ich dynamikę i oszczędność. Znane są z bardzo dobrej podatności do chiptuningu i trwałości. Jedynym minusem systemu zasilania za pomocą pompowtryskiwaczy jest twarda i głośna praca silnika.

Pompowtryskiwacze znalazły również zastosowanie w silnikach montowanych w samochodach ciężarowych (Volvo, Scania, Iveco, Renault), maszynach budowlanych (z silnikami: Caterpillar, CAT, Perkins, Volvo), maszynach rolniczych (John Deere, Claas) oraz agregatach prądotwórczych (z silnikami: Caterpillar, CAT, Perkins, Volvo, Iveco).

Firma LEW MOTO przeprowadza naprawę i regenerację pompowtryskiwaczy różnych producentów.
LEW MOTO może się pochwalić ponad 30-letnim doświadczeniem w zakresie wykonywania wysokiej jakości napraw i regeneracji systemów zasilania wtryskowego Diesel. W celu zapewnienia najwyższej jakości usług korzystamy z nowoczesnego parku maszynowego. Nasi wykwalifikowani pracownicy dołożą wszelkich starań, aby cała naprawa przebiegła profesjonalnie i sprawnie.

Naprawa oraz regeneracja w LEW MOTO pompowtryskiwaczy sterowanych mechanicznie i elektromagnetycznie:
  • pompowtryskiwacze Bosch (Volkswagen VW, Audi, Seat, Skoda, Volvo, Scania, Iveco) sterowane elektromagnetycznie
  • pompowtryskiwacze Delphi (Volvo, Renault, John Deere, CLAAS) sterowane elektromagnetycznie
  • pompowtryskiwacze Caterpillar (CAT) sterowane mechanicznie
  • pompowtryskiwacze Caterpillar (CAT) sterowane elektromagnetycznie
  • pompowtryskiwacze HEUI (CLAAS, Caterpillar, CAT, Perkins) z napędem hydraulicznym i sterowane elektromagnetycznie
Jeżeli poszukujesz serwisu, który będzie potrafił naprawić twoje pompowtryskiwacze. Jeżeli oczekujesz profesjonalnej i sprawnej obsługi oraz naprawy, specjalistycznego wsparcia technicznego, szybkiej naprawy, a także ekspresowej wysyłki, to firma LEW MOTO spełni Twoje oczekiwania.