LEW MOTO, Professional Diesel Center

Regeneracja i naprawa pompy Stanadyne

HISTORIA FIRMY STANADYNE

1876 – Christopher Spencer wynajduje automatyczną maszynę do śrub; w ten sposób rodzi się firma.
1934 – Rozpoczyna się budowanie reputacji poprzez wdrożenie projektu i maszynową produkcję, firmę, Hartford śruby łączy się z jej podmiotami w celu utworzenia standardowego wkrętu.
1947 – Vernon D. Roosa łączy standardowy wkręt, doskonaląc swój projekt i pracuje nad wdrożeniem nowej rotacyjnej pompy do silników Diesla.
1952 – Wprowadzona zostaje pompa wtryskowa Roosa Master, pierwsza na świecie Diesel Rotary Pump (rotacyjna pompa Diesla).
1958 – Zostaje zbudowana linia produkcyjna pomp rotacyjnych oleju napędowego z wprowadzeniem modelu Rotary DB pompa.
1963 – Wynalezienie i wprowadzenie ołówkowego wtryskiwacza (kształt przypominający ołówek), ten innowacyjny, kompaktowy design, który dostarcza paliwo do wnętrza cylindra.
1970 – Firma obiera nazwę STANADYNE, zachowując część jej nazwy starszych produktów i wprowadza innowacje „dynamiczne” zmiany, uzyskując nowy wizerunek firmy.
1973 – Stanadyne wprowadza Startmaster, rozrusznik powietrza dla dużych aplikacji samochodowych.
1988 – Stanadyne dołącza Bescia, Włochy zakład do produkcji wtryskiwaczy paliwa diesel.
1993 – Stanadyne rozwija nowy model DS Rotary Pump (rotacyjna pompa elektroniczna DS STANADYNE), pierwszy model elektronicznej pompy w swoim rodzaju.
2002 – Stanadyne wprowadza innowacyjną technologię dla nowego modelu pompy DE Rotary Pump (pompa rotacyjna DE STANADYNE). Stanadyne i Grupa zgadzają się na wspólne przedsięwzięcie i otworzenie wspólnego centrum w Chennai w Indiach.
2006 – Stanadyne rozwija pierwszy na świecie system o ciśnieniu 200 bar z wtryskiem bezpośrednim benzyny w pompach dla rynku motoryzacyjnego.
2007 – W Wschodnich Chinach zakład otwiera swoje podwoje dla inżynierii i produkcji pomp dla chińskich producentów OEM.
2011 – Stanadyne rozwija linię pomp Diesel Common Rail, które oferowały niższe zużycie paliwa w stosunku do innych ofert na rynku w tym czasie.
2013 – Stanadyne wchodzi do branży high-end wyścigowy z bezpośrednim wtryskiem benzyny – pompy najwyższej wydajności, pomagając zapewnić zwycięstwo w kluczowym wyścigu.
2014 – obecnie – Pompy z bezpośrednim wtryskiem benzyny osiągające 200 bar w ilości 1 mln wyprodukowanych sztuk.

O STANADYNE

W szybko rozwijającym się świecie są wymogi na coraz niższe emisje spalin i większą efektywność, Stanadyne jest liderem w innowacyjnych rozwiązaniach dla najbardziej złożonych wyzwań na zasilanie paliwowe. W rynku motoryzacyjnym, budownictwie, rolnictwie i innych gałęziach przemysłu, jesteśmy zawsze o krok do przodu, aby dostarczyć technologię i wydajności najlepsze w swojej klasie oraz umożliwić aby silniki były czystsze przyjazne dla środowiska, a przy tym bardziej wydajne. Stanadyne jest otwarte na współpracę do budowy rozwiązań z naszymi klientami, które zapewniają znaczną przewagę konkurencyjną. Stanadyne był w czołówce technologii jutra od ponad 135 lat. Mimo, że czasy i technologie się zmieniły, jedna rzecz pozostaje stała – to pasja i zaangażowanie naszych pracowników oraz nasze zaangażowanie w innowacje.

Nasz udział w STANADYNE: Nasza wykwalifikowana kadra techniczna dokonuje napraw pomp wtryskowych Stanadyne na bardzo wysokim poziomie jakości wykorzystując najwyższej światowej jakości stanowiska i rozwiązania techniczne. Fifma LEW MOTO dokonuje napraw pomp wtryskowych Stanadyne w krótkich terminach ponieważ posiada rozbudowany magazyn części wymiennych do wszelkich typów pomp wtryskowych STANADYNE.

error: Treść znajdująca się na tej stronie jest chroniona !!