HISTORIA FIRMY STANADYNE

1876 - Christopher Spencer wynajduje automatyczną maszynę do śrub; w ten sposób rodzi się firma.
1934 - Rozpoczyna się budowanie reputacji poprzez wdrożenie projektu i maszynową produkcję, firmę, Hartford śruby łączy się z jej podmiotami w celu utworzenia standardowego wkrętu.
1947 - Vernon D. Roosa łączy standardowy wkręt, doskonaląc swój projekt i pracuje nad wdrożeniem nowej rotacyjnej pompy do silników Diesla.
1952 - Wprowadzona zostaje pompa wtryskowa Roosa Master, pierwsza na świecie Diesel Rotary Pump (rotacyjna pompa Diesla).
1958 - Zostaje zbudowana linia produkcyjna pomp rotacyjnych oleju napędowego z wprowadzeniem modelu Rotary DB pompa.
1963 - Wynalezienie i wprowadzenie ołówkowego wtryskiwacza (kształt przypominający ołówek), ten innowacyjny, kompaktowy design, który dostarcza paliwo do wnętrza cylindra.
1970 - Firma obiera nazwę STANADYNE, zachowując część jej nazwy starszych produktów i wprowadza innowacje "dynamiczne" zmiany, uzyskując nowy wizerunek firmy.
1973 - Stanadyne wprowadza Startmaster, rozrusznik powietrza dla dużych aplikacji samochodowych.
1988 - Stanadyne dołącza Bescia, Włochy zakład do produkcji wtryskiwaczy paliwa diesel.
1993 - Stanadyne rozwija nowy model DS Rotary Pump (rotacyjna pompa elektroniczna DS STANADYNE), pierwszy model elektronicznej pompy w swoim rodzaju.
2002 - Stanadyne wprowadza innowacyjną technologię dla nowego modelu pompy DE Rotary Pump (pompa rotacyjna DE STANADYNE). Stanadyne i Grupa zgadzają się na wspólne przedsięwzięcie i otworzenie wspólnego centrum w Chennai w Indiach.
2006 - Stanadyne rozwija pierwszy na świecie system o ciśnieniu 200 bar z wtryskiem bezpośrednim benzyny w pompach dla rynku motoryzacyjnego.
2007 - W Wschodnich Chinach zakład otwiera swoje podwoje dla inżynierii i produkcji pomp dla chińskich producentów OEM.
2011 - Stanadyne rozwija linię pomp Diesel Common Rail, które oferowały niższe zużycie paliwa w stosunku do innych ofert na rynku w tym czasie.
2013 - Stanadyne wchodzi do branży high-end wyścigowy z bezpośrednim wtryskiem benzyny - pompy najwyższej wydajności, pomagając zapewnić zwycięstwo w kluczowym wyścigu.
2014 - obecnie - Pompy z bezpośrednim wtryskiem benzyny osiągające 200 bar w ilości 1 mln wyprodukowanych sztuk.

O STANADYNE

W szybko rozwijającym się świecie są wymogi na coraz niższe emisje spalin i większą efektywność, Stanadyne jest liderem w innowacyjnych rozwiązaniach dla najbardziej złożonych wyzwań na zasilanie paliwowe. W rynku motoryzacyjnym, budownictwie, rolnictwie i innych gałęziach przemysłu, jesteśmy zawsze o krok do przodu, aby dostarczyć technologię i wydajności najlepsze w swojej klasie oraz umożliwić aby silniki były czystsze przyjazne dla środowiska, a przy tym bardziej wydajne. Stanadyne jest otwarte na współpracę do budowy rozwiązań z naszymi klientami, które zapewniają znaczną przewagę konkurencyjną. Stanadyne był w czołówce technologii jutra od ponad 135 lat. Mimo, że czasy i technologie się zmieniły, jedna rzecz pozostaje stała - to pasja i zaangażowanie naszych pracowników oraz nasze zaangażowanie w innowacje.

Nasz udział w STANADYNE: Nasza wykwalifikowana kadra techniczna dokonuje napraw pomp wtryskowych Stanadyne na bardzo wysokim poziomie jakości wykorzystując najwyższej światowej jakości stanowiska i rozwiązania techniczne. Fifma LEW MOTO dokonuje napraw pomp wtryskowych Stanadyne w krótkich terminach ponieważ posiada rozbudowany magazyn części wymiennych do wszelkich typów pomp wtryskowych STANADYNE.