HISTORIA FIRMY MASSEY FERGUSON

Massey Ferguson jest kanadyjsko-amerykańskim koncernem produkującym maszyny rolnicze. Firma została założona w 1953 roku jako Massey-Harris-Ferguson Limited, w 1958 została zarejestrowana pod nową nazwą Massey-Ferguson. Tego samego roku firma zaprezentowała swoje logo, którego używa do dnia dzisiejszego (trzy czerwone trójkąty stykające się wierzchołkami). Harry Ferguson początkowo produkował ciągniki rolnicze we współpracy z firmą David Brown. W 1936 roku Ferguson wprowadził w swoich ciągnikach innowacyjną i opatentowaną konstrukcję trzypunktowego systemu zawieszania narzędzi rolniczych sterowanych siłownikiem hydraulicznym. Większość produkowanych obecnie ciągników rolniczych wykorzystuje wynalazek Fergusona. Po zakończeniu współpracy z firmą David Brown, Harry Ferguson nawiązał współpracę z ówcześnie największym producentem ciągników rolniczych w USA Henrym Fordem. Od 1939 roku wszystkie ciągniki Forda wyposażane były w układ zawieszania narzędzi zaprojektowany przez Fergusona. W 1946 roku Ferguson w kooperacji z brytyjską firmą Standard Motor Company, zapoczątkował produkcję ciągników rolniczych na rynek Wielkiej Brytanii, pod marką "Ferguson". W 1947 roku zerwana została współpraca pomiędzy firmą Ford a Harrym Fergusonem i znalazła swój finał w sądzie. Po odejściu od Forda produkowane w Wielkiej Brytanii ciągniki "Ferguson" były dostarczane na rynek amerykański. W tym samym czasie Harry Ferguson wybudował swoją własną fabrykę w Detroit, która od 1948 roku produkowała ciągniki wyłącznie na rynek amerykański. W 1953 roku doszło do fuzji firmy Massey-Harris z firmą Harry'ego Fergusona. Kilka lat po połączeniu obu przedsiębiorstw nadal produkowano ciągniki pod marką "Ferguson" jak i "Massey-Harris" i przebiegało tak aż do roku 1957. W 1959 roku firma Massey-Ferguson przejęła brytyjską firmę Perkins zajmującą się produkcją silników wysokoprężnych diesel. Polski producent ciągników rolniczych, Zakłady Mechaniczne Ursus, w 1974 roku kupiły licencję na produkcję traktorów Massey-Ferguson serii 200 i 500.

Naprawy pomp wtryskowych Massey Ferguson W LEW MOTO
Polska firma LEW MOTO przez lata zdobyła niezbędne doświadczenie w zakresie profesjonalnej naprawy oraz regeneracji części wchodzących w skład systemów wtryskowych instalowanych silników wysokoprężnych Diesel, które montowane są w ciągnikach i kombajnach Massey Ferguson. Wysokiej jakości wyposażenie techniczne naszego serwisu oraz kierunkowe wyszkolenie naszych serwisantów, stanowią fundament fachowego wykonania wszystkich usług.

LEW MOTO oferuje naprawę oraz regenerację następnie wymienionych podzespołów i części Diesel Massey-Ferguson:
  • pompy wtryskowe Massey Ferguson (rotacyjna: Stanadyne, Delphi, Lucas, Bosch)
  • pompy elektronicznie sterowane Massey Ferguson (elektroniczne rotacyjne: Bosch VP)
  • pompy Common Rail Massey Ferguson (Bosch, CAT, Perkins)
  • wtryskiwacze mechaniczne Massey Ferguson (jednosprężynowe i dwusprężynowe: Stanadyne, Delphi, Lucas, Bosch)
  • wtryskiwacze Massey Ferguson Common Rail (Bosch, CAT, Perkins)
W LEW MOTO masz gwarancję otrzymania wysokiej jakości usług, krótkiego czasu realizacji naprawy lub regeneracji, rzetelnego wsparcia technicznego, gwarancji na naprawione lub zregenerowane podzespoły, szybkiej wysyłki kurierskiej.

LEW MOTO jest niezależną firmą i serwisem wykonującym diagnostykę oraz naprawy aparatury paliwowej DIESEL, także zajmuje się sprzedażą części zamiennych do silników Massey Ferguson. Massey Ferguson oraz wszystkie inne nazwy marek używane są wyłącznie w celach informacyjnych. LEW MOTO nie jest w żaden sposób powiązana z Massey Ferguson ., ani z innymi firmami należącymi do grupy Massey Ferguson, jak również podmiotami z nimi związanymi. Żadna część jak i całość treści zawartych na www należących do LEW MOTO nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody LEW MOTO. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie treści, opracowań, utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawem.