HISTORIA FIRMY John Deere

Firma John Deere została założona w 1837 roku w Grand Detour, w stanie Illinois. Początkowo, kowal i wynalazca, dysponował jedynie możliwościami własnego zakładu kowalskiego ale chciał ułatwić rolnikom pracę, a tym samym zmienić sposób prowadzenia prac w rolnictwie. Pierwszym urządzeniem rolniczym wytworzonym przez John Deere był pług z polerowanej stali, który pomógł pierwszym osadnikom wykonywać orkę w lepkiej glebie na preriach Środkowego Zachodu. W roku 1838 John Deere przeistacza się z kowala w producenta, który już w roku 1839 roku wykonał 10 pługów, w 1841 roku 75, a w 1842 roku już 100. W 1969 roku nowy pług zmienił pracę na roli. Przełomowa zmiana konstrukcyjna pozwalała na to, że farmer nie musiał już chodzić za pługiem, lecz mógł na nim usiąść. Ten produkt najlepiej sprzedawał się w całej XIX wiecznej historii firmy John Deere. Na początku XX wieku w 1912 roku John Deere wchodzi na giełdę. Składa się już wtedy z 11 zakładów produkcyjnych w USA i jedego w Kanadzie. Ważnym rokiem jest na pewno 1918, kiedy ciągniki stają się najważniejszym produktem w ofercie firmy. W owym roku sprzedaje ich 5634 sztuk. Rok 1927 — Firma wprowadza do swojej oferty handlowej kombajn John Deere nr 2. Rok później na rynku pojawia się model John Deere nr 1, który był mniejszy i bardziej popularny. Przez lata w historii firmy John Deere nastąpiło wiele zmian w oferowanych produktach i usługach. Firma ta jest światowym liderem w technologii rolnej i jest najbardziej rozpoznawalną marką w swojej branży. John Deere to również lider w dziedzinie tworzenia światowej klasy silników wysokoprężnych. Odbiorcami silników Diesla John Deere jest ponad 700 producentów OEM na całym świecie (są stosowane w rolnictwie, w budownictwie, na morzu, w maszynach leśnych, agregatach prądotwórczych, sprężarkach, pompach do nawadniania oraz wykorzystywane w dziedzinach związanych z gazem ziemnym). John Deere produkuje swoje silniki diesla w zakładach produkcyjnych na całym świecie: Waterloo (USA), Saran (Francja), Torreon (Meksyk), Rosario (Argentyna) i Pune (Indie). Firma posiada swoich dystrybutorów na całym świecie w tym kilku na terenie Polski.

Polska firma LEW MOTO posiada długoletnią tradycję w przeprowadzaniu profesjonalnych napraw oraz regeneracji podzespołów wchodzących w skład systemu zasilania silników wysokoprężnych Diesel, które są stosowane w maszynach John Deere. Nowoczesne wyposażenie naszego serwisu oraz kadra posiadająca bardzo dużą wiedzę techniczną i odpowiednie wyszkolenie, stanowi gwarancję zadowolenia naszych klientów z jakości naszych usług.

W firmie LEW MOTO można dokonać naprawy oraz regeneracji następujących podzespołów Diesel John Deere:
  • pompy wtryskowe John Deere (rotacyjne: Stanadyne, Delphi)
  • pompy elektronicznie sterowane John Deere (elektroniczne rotacyjne: Stanadyne)
  • pompy wtryskowe rzędowe do silników John Deere (stosowane na większe moce)
  • pompy Common Rail John Deere (Denso)
  • pompowtryskiwacze John Deere (elektroniczne Delphi)
  • wtryskiwacze mechaniczne John Deere (jednosprężynowe i dwusprężynowe: Stanadyne, Delphi)
  • wtryskiwacze John Deere Common Rail (Denso)
  • weryfikacja szczegółowa zaraz po dostarczeniu podzespołów i wycena
Nasz wzór dobrej obsługi jest prosty: Wysoka jakość usług + krótki czas realizacji zlecenia + wsparcie techniczne + szybka dostawa + gwarancja = satysfakcja klienta = LEW MOTO

LEW MOTO jest niezależną firmą i serwisem wykonującym diagnostykę oraz naprawy aparatury paliwowej DIESEL, także zajmuje się sprzedażą części zamiennych do silników John Deere. John Deere oraz wszystkie inne nazwy marek używane są wyłącznie w celach informacyjnych. LEW MOTO nie jest w żaden sposób powiązana z John Deere Inc., ani z innymi firmami należącymi do grupy John Deere, jak również podmiotami z nimi związanymi. Żadna część jak i całość treści zawartych na www należących do LEW MOTO nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody LEW MOTO. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie treści, opracowań, utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawem.