HISTORIA FIRMY JCB

Firma została założona przez Joseph Cyril Bamford (JCB), który w wynajętym garażu w październiku 1945 r. zbudował swoją pierwszą wywrotkę. Maszyna została sprzedana na pobliskim targu w Uttoexeter. Natomiast pierwsza w Europie w pełni hydrauliczna wywrotka została wyprodukowana w roku 1948. W roku 1950 siedzibę firmy przeniesiono do obecnej jej lokalizacji, czyli do Rocester. Od roku 1951 wszystkie maszyny JCB są malowane na charakterystyczną żółtą barwę. Pierwsza koparko-ładowarka o symbolu 3C została wyprodukowana w 1953 roku. Również w tym samym roku zaprezentowano pierwsze oficjalne logo JCB zaprojektowane przez Leslie Smith, które wykonała firma Derby Media. Natomiast pierwsza obrotowa koparka o symbolu JCB 7 zeszła z linii produkcyjnej w roku 1965. Od roku 1978 firma JCB poszerzyła swoją ofertę handlową o ładowarki teleskopowe. 1979 rok zaowocował rozpoczęciem działalności w Indiach.

Kooperacja z Japońskim Sumitomo trwała 7 lat (w okresie 1991-1998). W roku 2004 do produkcji wprowadzono pierwszy silnik wysokoprężny diesel w całości zaprojektowany przez JCB o symbolu JCB444, w którym zastosowano układ wtrysku paliwa Delphi (wtryskiwacze Delphi i rotacyjna pompa wtryskowa Delphi DP310) W sierpniu 2006 roku firma JCB ustanowiła nowy rekord prędkości przy użyciu pojazdu napędzanego silnikiem diesla, który wynosi 563 km\h. Osiągnięto to pojazdem o nazwie "JCB Dieselmax" napędzanym przez dwa zmodyfikowane silniki wysokoprężne wykorzystujące dwustopniową turbosprężarkę JCB444 o mocy 750KM. JCB to obecnie jeden z czołowych producentów maszyn budowlanych. Firma JCB posiada 18 fabryk rozlokowanych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Amerykach Północnej i Południowej, Indiach i Chinach. Niemiecki Vibromax w 2005 roku został wykupiony przez JCB. W ofercie handlowej JCB posiada ponad 300 modeli maszyn budowlanych i rolniczych, do których można zaliczyć między innymi: koparko-ładowarki, minikoparki, koparki gąsienicowe, koparki kołowe, ładowarki teleskopowe, ciągnik Fastrac, JCB Vibromax.

Naprawa pompa i wtryskiwaczy JCB oraz regeneracja pomp i wtryskiwaczy JCB w LEW MOTO.
Firma LEW MOTO posiada ponad 30-letnie doświadczenie świadczenia profesjonalnych napraw (regeneracji) podzespołów Diesela mających zastosowanie w silnikach wysokoprężnych JCB (JCB Diesel). Nasz park maszynowy wyposażony w nowoczesny sprzęt diagnostyczno-pomiarowy wykorzystywany do testowania i kalibracji pomp, pompowtryskiwaczy i wtryskiwaczy. Najbardziej rozpowszechnione silniki Diesel są zasilane pompami Delphi DP200, Delphi DP210, Delphi DP310 oraz Stanadyne DB4 i DB. W naszej firmie znajduje się duży magazyn części zamiennych DIESEL pozwalający na skrócenie czasu naprawy i przestojów maszyn. Wysoka kultura techniczna i wyszkolenie kierunkowe naszej kadry serwisowej w LEW MOTO jest gwarancją satysfakcji każdego naszego klienta.

W LEW MOTO można zrealizować naprawę lub regenerację:
  • pompy wtryskowe rzędowe (JCB, SIMS)
  • pompy wtryskowe rotacyjne (Stanadyne DB4, Delphi DP200, Delphi DP210, Delphi DP310, Lucas)
  • pompy Common Rail (JCB, Denso)
  • wtryskiwacze mechaniczne (jednosprężynowe, dwusprężynowe, Stanadyne, Delphi, Lucas, Bosch)
  • wtryskiwacze Common Rail (JCB, Denso)
Jeżeli chcecie Państwo naprawić swoje podzespoły Diesel (pompa i wtryskiwacze) i oczekujecie zapewnienia wysoką jakości usług, krótkiego czasu wykonania naprawy, wsparcia technicznego oraz szybkiej wysyłki firmą kurierską na wskazany adres, to dobrze zwróciliście uwagę na naszą firmę, ponieważ firma LEW MOTO spełni Państwa oczekiwania.

LEW MOTO jest niezależną firmą i serwisem wykonującym diagnostykę oraz naprawy aparatury paliwowej DIESEL, także zajmuje się sprzedażą części zamiennych do silników JCB. JCB oraz wszystkie inne nazwy marek używane są wyłącznie w celach informacyjnych. LEW MOTO nie jest w żaden sposób powiązana z JCB, ani z innymi firmami należącymi do grupy JCB, jak również podmiotami z nimi związanymi. Żadna część jak i całość treści zawartych na www należących do LEW MOTO nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody LEW MOTO. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie treści, opracowań, utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawem.