O POMPIE WTRYSKOWEJ DELPHI DP (210, 300, 310)

Pompa wtryskowa Delphi DP310 (wcześniejsza wersja DP210 oraz DP300) Rotary Mechanical Diesel Fuel opiera się na Delphi DP210 Series. Jest alternatywą do sterowania elektronicznego do zastosowań silników wysokoprężnych do około 129 kW, które musi spełniać EU Stage 3A, US Tier III i równoważnych norm emisji. Pompa wtryskowa (rotacyjna) DP310 uzyskuje lepszą kontrolę podziału wtrysku paliwa, zwiększony moment obrotowy i lepszą synchronizację pompy do silnika.

Typowe zastosowania pomp (rotacyjnych)
Pompa wtryskowa (rotacyjna) Delphi DP310 Rotary Mechanical Diesel Fuel jest stosowana dla trzy-, cztero- i sześciocylindrowych silników stosowanych poza drogami miejskimi. Pompa wtryskowa DELPHI DP jest dedykowana do pojazdów i maszyn budowlanych oraz do ciągników rolniczych. Może być stosowana w silnikach wolnossących i turbodoładowanych, z chłodzeniem lub bez chłodzenia powietrza doładowującego.

Wydajność i zalety pomp (rotacyjnych) DELPHI DP
Zasadą pracy pompy wtryskowej Delphi DP310 Diesel Fuel jest mechaniczne obrotowy system, który jest taki sam, jak w przypadku bardzo udanej pompy wtryskowej Delphi DP200, DPS, a wcześniej pomp wtryskowych DPA. Paliwo wchodzi do pompy, jest podnoszone do ciśnienia do sześciu bar, a następnie stosownie do odpowiedniej kontrolowanej ilości i czasu wtrysku paliwa. Do wtrysku (iniekcji) paliwo jest podawane za pomocą sterowania (pomiaru) zaworu w środku rozdzielacza - dystrybutora wirnika. Przy pełnym dawkowaniu paliwa odbywa się proces kiedy to jest zawór otwarty i pompa zapewnia maksymalną ilość paliwa. Jest on regulowany przez maksymalne przemieszczenie tłoków sprężających i sterowanych przez popychacze współpracujące z systemem krzywkowym. Maksymalna dawka paliwa oraz charakterystyka kształtowa wtrysku (trymer momentu obrotowego) została zaprojektowana specjalnie dla każdego zastosowania silnika w celu optymalizacji dawki paliwa w każdej prędkości obrotowej silnika. Przy niższych obciążeniach silnika, paliwo jest sterowane przez regulator, który współpracuje z przepustnicami napełniania pompy. Podczas fazy pompowania, tłoki są ściskane do wewnątrz rozdzielacza powodując bardzo szybki przyrost ciśnienia - impulsu wtryskowego skierowanego do wtryskiwacza w cylindrze silnika poprzez zawór wlotowy i przewód wysokiego ciśnienia. Czas wtrysku jest kontrolowany i stosownie zmieniany przez obracanie krzywki względem tłoków pompujących rozdzielacza pompy i wału napędowego.

Delphi Advantage
Delphi zalicza się do światowych liderów w dziedzinie innowacji, projektowania i produkcji systemów paliwowych diesla silników średnio ciężki. Delphi oferuje korzyści wynikające z wieloletniego doświadczenia i długiej historii i współpracuje z producentami pojazdów spełniając ich wymogi. Układy paliwowe DELPHI są bardzo rozpowszechnione i można znaleźć je w milionach silników na całym świecie. Będąc światowym liderem w dziedzinie systemów zarządzania silnikiem, Delphi pomaga producentom na całym świecie spełniać wymagania emisji spalin, zużycia paliwa i poprawy oraz zwiększenia wydajności mocy.

Naprawy pomp wtryskowych DELPHI DP w LEW MOTO
PROFESSIONAL DIESEL CENTER LEW MOTO posiada szereg dyplomów, certyfikatów oraz kursów szkoleniowych z Centrum Szkoleniowego DELPHI Lemington. DIESEL CENTER LEW MOTO specjalizuje się w naprawach pomp DELPHI oraz stosuje wysoką technologię dla napraw pomp wtryskowych. Wykwalifikowany personel techniczny DIESEL CENTER LEW MOTO zapewnia bardzo dobrą obsługę serwisową. W swoim wyposażeniu SERWIS DIESEL LEW MOTO posiada także stanowiska jak Hartridge AVM2PC z osprzętem Delphi w pomieszczeniach klimatyzowanych. Duża ilość części zamiennych dla pomp Delphi i wtryskiwaczy oraz przygotowane specjalne warunki serwisu Diesla LEW MOTO znacznie skracają czas napraw nie powodując zbędnych przestojów maszyn roboczych. Firma LEW MOTO Specjalistyczny Serwis Diesla - dla potrzebujących napraw wysokiej jakości w stosunkowo krótkim terminie z gwarancją i wsparciem technicznym. Delphi jest źródłem rozwiązań o wysokiej wartości i nasze doświadczenie jest wbudowane w systemy będące elastycznym podejściem do inżynierii Delphi zachęcając do współpracy. PROFESSIONAL DIESEL CENTER LEW MOTO ma na celu zaspokoić klientów najbardziej wymagających w naprawach Diesel i przynieść satysfakcję z naprawy w postaci wysokiej jakości usługi oraz produktu.

Naprawy pomp jednostkowych UP (DMCI) DAF XF 105 DELPHI w LEW MOTO
Naprawa, regeneracja pomp jednostkowych UP, (PLD) i DMCI polega na odbudowie technologicznej całego podzespołu. Wymiana każdego komponentu (części) jest dokładnie sprawdzana na stanowiskach kontrolnych stanowiących stacje międzyoperacyjne. Po prawidłowym skojarzeniu komponentów pompy zostają poddawane testom końcowym na profesjonalnym stanowisku (STEND) i po uzyskaniu prawidłowych wyników zostają dopuszczone do montażu na pojazdy. Po pełnej technologicznej naprawie pompy spełniają wszystkie kryteria i parametry zapewniające prawidłową pracę pojazdu. SPECJALISTYCZNY SERWIS DIESLA LEW MOTO wykazał swoim zlecenodawcom i użytkownikom aut ciężarowych i pojazdów użytkowych jak ważnym czynnikiem jest zapewnienie extremalnego ciśnienia szczytowego i prawidłowego wtrysku paliwa. Przekłada się to na zwiększenie mocy oraz na pomniejszenie zużywania paliwa z korzyścią dla środowiska naturalnego.

Naprawy pompo-wtryskiwaczy (UIS) do: VOLVO, RENAULT, CAT, JOHN DEERE DELPHI w LEW MOTO
Naprawa, regeneracja pompowtrysków polega na odbudowie technologicznej całego podzespołu pompo-wtryskiwacza. Sekcja tłocząca i wtryskowa zamknięta w jednej obudowie stanowi inegralną monolityczną całość stanowiąc pompowtrysk.

Dlatego w LEW MOTO stosuje się szczegółowe testy kontrolne wyodrębnionych grup jak:
  • sekcja tłocząca odpowiedzialna za uzyskanie prawidłowego ciśnienia szczytowego
  • sekcja wtryskowa z końcówką wtrysku (rozpylacz) odpowiedzialna za prawidłowe rozpylanie
  • korpus i czczelność całkowita jest dokładnie sprawdzana, stanowi warunek dla prawidłowej pracy pompowtryskiwacza
  • sekcja sterująca odpowiedzialna za prawidłowe podawanie "porcjowanie" paliwa
Po prawidłowym skojarzeniu części i montażu pompowtryski zostają poddawane testom końcowym na profesjonalnym stanowisku (STEND). Uzyskane prawidłowe wyniki z właściwą charakterystyką pozwalają na montaż do pojazdów. Nasza kadra inżynieryjno-techniczna w LEW MOTO posiada dużą wiedzę oraz doświadczenie co potwierdzają duże ilości dokonanych napraw dla kooperantów i odbiorców indywidualnych. Technologiczna naprawa (pompowtrysków) w SPECJALISTYCZNYM SERWISIE DIESLA LEW MOTO powoduje uzyskanie extrmalnych ciśnień szczytowych pompowtryskiwaczy co przkłada się na dużą moc silników oraz zmiejszenie spalania i emisji spalin.